Noorwegen 2013, Hemsedal-2

25 juli 2013 - Hemsedal, Noorwegen

Hier nog een paar fotos van ons huisje. Het staat niet aan de rand, dus we hebben niet direct uitzicht op het Hemsedal. Ook hier een foto vanaf onze plek.
Het zijn hier huisjeparken die gebouwd zijn voor skivakanties.
Het is hier helemaal ingericht op de wintersport. De stoeltjesliften hangen langs de weg. We zitten dus boven op een berg, en moeten via een 3 km lange gravelweg omhoog.
Dat geeft nogal wat stof, dus je kunt je voorstellen hoe de auto er uitziet
Morgen gaan we naar Voss, en moeten dan eerst maar eens op zoek naar een plaats waar wifi het doet.
Ze zeggen dat je het mag proberen, maar zeggen er gelijk bij dat wanneer het niet werkt, je het geld kwijt bent.
Het ijs is hier heelijk, we hebben in Flam en Leardal getest en het is ons zeer goed bevallen
Tot zover voor vanavond,
Tot later. Hein en Korrie.

1. Piet:
    25 juli 2013
    Het is daar met de wifi hetzelfde als in NL met de bank. Je mag je geld er wel stallen, maar niet zeker of je het weer krijg. Dan maar wat onzekerheid met de wifi. Maar je hebt toch ook g3?
    Groetjes
  2. Mariasteentjes:
    25 juli 2013
    Hoi hein en korrie
    Dina en Wipke zijn even wezen kijken naar jullie reisverslag. Moeders wil alleen graag wat meer van het huisje zien.De buitenkant,hoe het eromheen is. Dat het er rotsachtig en klimmen is,is wel duidelijk.Prachtige natuur.Jullie eindigen zeker op de Lofoten,boven de poolcircel. Groeten,Dina ,Wipke,Maria.