Noorwegen 2015, Hustadvika

2 augustus 2015 - Hustadvika, Noorwegen

Afgelopen twee dagen Trondheim verkend, tweede dag naar het noorden geweest en de vesting Hegra bekeken.

Het gebied ten noorden van Trondheim vonden we buitengewoon mooi, het was ook prachtig weer, hoewel de temperatuur niet boven de 20 gr uitkwam. De lucht is hier zo schoon en fris, niet te beschrijven. Hier worden we blij van.

Vandaag van Trondheim naar Hustadvika gereden, van alles meegemaakt, eerst zonnig weer langs baaien en eilanden, dan door een woest en ledig berglandschap waar de buien vielen en nog meer slecht weer dreigde. Vervolgens langs de kust van eiland naar eiland gereden soms over bruggen, en soms met de veerboot. Het regende toen, dus alles grijs. Als de zon had geschenen was het een prachtige rit geweest.

Wel hebben we over de ruim 200 km ruim 6 uur gedaan, maar zo gaat dat hier in noorwegen.

Tot zover eerst, volgende keer de foto's

Groetjes

Hein en Korrie

1. Mariasteentjes:
    3 augustus 2015
    Moeke"s Reactie:
    Mooi dat jullie zoveel zien en maak maar veel films en foto"s,dan kan ik dat ook zien.
    Hebben jullie mijn reactie van 1-8-2015 ook gelezen of doe ik wat fout en komt het niet aan???? Groetjes Maria en Moe.
  2. Mariasteentjes:
    3 augustus 2015
    Ik zie al waarom het niet overkwam,nu dus wel.