Noorwegen 2015, Stranda

6 augustus 2015

Vandaag van Hustadvika naar Stranda gereden via Andalsnes en dan via de Trollstigen.
Boven gekomen was er een grote parkeerplaats met een restaurant met glazen wanden. Daarnaast een flinke bergstroom, waar een metalen brug over was gebouwd
Hier vandaan liep een pad van staal en beton naar een drietal uitzicht punten waar je een goed zicht hebt op de enorme watervallen die op verschillende plaatsen uit de bergen naar beneden storten en dan samenkomen bij de Trollstigen en daar onder de weg doorgaan en hun weg vervolgen door het dal. erg indrukwekkend!!.
Ons huisje in Stranda staat in een skipark hoog in de bergen, We zullen de mooie zonsondergangen die we in Hustadvika zagen moeten missen hier. In de bergen gaat de zon heel snel onder. We hebben in het huisje blijkbaar geen internet, dus ik maak vanavond dit bericht en zal morgen proberen het te verzenden. Ook geen fotos deze keer, want we moeten alles wat we nodig hebben eerst via een natuurstenen trap naar beneden slepen, en dan weer omhoog ons huisje in. We nemen dus alleen het hoogst noodzakelijke mee.
Tot zover

Gr Hein en Korrie
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Mariasteentjes:
    6 augustus 2015
    Moe:We zijn weer helemaal bij.Tot Ziens.