Noorwegen 2015, kalm aan dag

4 augustus 2015 - Hustadvika, Noorwegen

Vandaag doen we het kalm aan.

Vanmorgen eerst uitgebreid ontbijt gehad, elk in een stoel voor het raam met uitzicht op zee. Ontbijten duurt dan zomaar twee uur.

Later in de morgen weg gegaan en een route naar Solsnes gereden.

Het weer was eerst wat twijfelachtig, maar toen we eenmaal op rit waren, werd het steeds zonniger en warmer.

Kalk en marmergroeves gezien in de bergen, om mooie fjorden en baaien gereden de nodige tunnels gehad en van alles en nog wat gezien onderweg. Soms reden we langs bergen met besneeuwde toppen, het leek alsof die helemaal niet hoog waren, en dat zijn ze absoluut gezien ook niet ca. 1000 m.

Op een zeker moment kwamen we bij de boot aan in Solsnes.

Daar moesten we beslissen of we doorgingen naar Andalsnes, of dat we richting ons huisje zouden gaan Gezien de tijd, en het feit dat rondrijden via Andalsnes een behoorlijk eind zou zijn, besloten om ons huisje op te zoeken.

Tevens onderweg nog een aantal foto's gemaakt.

Alvast even uitrusten, want morgen hebben we weer een wisseldag.

We gaan dan van Hustadvika naar Stranda

DSC06935             DSC06920

De foto's zijn op groter formaat te zien door er op te dubbelklikken.